HTML

Főnök úr levelei:

A Főnök úrnak megadtuk az e-mail címünket... nagy hiba volt. Mert állandóan küldözgeti a leveleket amikor van egy kis szabadideje... és meg kell hagyjam... nagyon sok van neki...

Friss topikok

Linkblog

2008.07.16. 10:45 Itharen

2008.07.16 10:45 feminista kongresszus

Nemzetközi feminista kongresszus. Felszólal egy francia
hölgy:
- Múltkor mondta nekem az én Jeanom, hogy éhes, kellene
vacsora. Erre én válaszoltam neki: "menj le a boltba, vegyél kaját,
főzd meg, lesz vacsora." Első nap nem láttam semmit. Második nap nem láttam
semmit. Harmadik nap láttam, hogy lemegy a boltba, vesz kaját, megfőzte,
volt vacsora.
  Felszólal egy angol nő:
  - Múltkor mondta nekem a férjem, hogy nincs tiszta fehér
ing. Erre válaszoltam neki: Te, John, menj le a boltba, vegyél
mosóport, mosd ki az inget, vasald ki, lesz fehér ing. Első nap nem
láttam semmit. Második nap sem láttam semmit. Harmadik nap látom, hogy
John lemegy a  boltba, vesz mosóport, kimossa az inget, kivasalja. Volt
tiszta fehér ing.
  Felszólal Mari néni Magyarországról:
  - Múltkor mondja nekem a férjem: Te asszony, olyan rendetlenség van a  lakásban. Én meg válaszoltam neki: Ott a porszívó,
porszívózz ki,  moss föl, törölgess le, mosogass el és máris nem lesz
rendetlenség. Első nap nem láttam semmit. Második nap sem láttam
semmit. Harmadik nap a bal szememre már egy kicsit láttam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bossletters.blog.hu/api/trackback/id/tr86582438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása